.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قطب وزنه برداری کشور می شود

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به رشد استعدادهای فراوان این رشته در خطه قهرمان پرور مازندران گفت: مازندران بزودی قطب وزنه برداری کشور می شود. 

حسین رضا زاده شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی هیئت وزنه برداری مازندران در ساری افزود: مازندران اکنون در رشته وزنه برداری حرف اول کشور را می زند.
وی خاطرنشان کرد: مدال آوری و قهرمان پروری جوانان مازندران، الگوی سایر وزنه برداران کشور شده است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه فروردین 90 مسابقات آسیایی وزنه برداری در چین برگزار می شود، بیان کرد: تعداد کثیری از اعضای تیم ملی از قهرمانان نام آور مازندران نظیر بهداد سلیمی در این اردو حضور خواهند داشت.

رضازاده با بیان اینکه افتخارآفرینی بهداد سلیمی در جهان سبب شادیهای فراوانی برای ملت ایران شده است، یادآور شد: دعاهای مردم شریف ایران اسلامی همواره ورزشکاران ایرانی را در عرصه های جهانی بیمه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مربیان رشته وزنه برداری در استانها نسبت به ارتقاء کلاسهای حرفه آموزی و استعدادیابی برای ورزشکاران نوجوان و بزرگسال برنامه ریزی کنند.

عباس رحیمی، رئیس هیئت وزنه برداری مازندران نیز با اشاره به اینکه این هیئت در سال 88 در تمامی رده های سنی مسابقه برگزار کرده است گفت: مسابقات لیگ جام منوچهر برومند امسال در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در قالب رده های سنی وزنه برداری مازندران، قهرمان داشته است، اظهار داشت: قهرمانی بهداد سلیمی در سطح جهان، اوج اقتدار و عظمت وزنه برداری مازندران و ایران را ارائه کرده است.

رحیمی، تعداد ورزشکاران سازمان یافته رشته وزنه برداری در استان را 301 نفر ذکر کرد و افزود: به زودی عملیات اجرایی خانه وزنه برداری سوادکوه آغاز می شود.

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران از استعدادیابی نونهالان استان در این رشته خبر داد و گفت: هم اکنون 60 نونهال استان در شهرستان نکاء فعالیت دارند.

حسین توکلی، قهرمان نام آور مازندران و مربی تیم ملی وزنه برداری نیز با اشاره به اینکه توجه به قهرمانان مازندران باید بیشتر شود گفت: کم لطفی های فدراسیون نسبت به بکارگیری مربیان شهرستانی در مسابقات قهرمان کشوری باید کم شود.

وی افزود: استعداد وزنه برداران مازندران بالقوه بوده و شکوفایی وزنه برداری مازندران در سالهای آینده نمود عینی پیدا خواهد کرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.